Na szczęście

Na szczęście

wtorek, 14 stycznia 2014

Mały gest - wiele radości. Brawo!

Jak już kiedyś wspomniałam KM uwielbia konkursy dla dzieci. Zwłaszcza plastyczne. Kilka swoich latorośli zagania wtedy do malowania czy wyklejania a sama może spokojnie oddać się błogiemu lenistwu.

Oczywiście żartowałam z tym lenistwem, zwłaszcza błogim! Matka i lenistwo? To jak ogień i woda.
Ale o nie lenistwie tu chciałam.

Dawno, dawno temu agencja Kiora organizowała konkurs: "Na długiej przerwie z Biedronką i Disneyem". Latorośle KM przygotowały jakąś prace, wysłały i nic nie wygrały, choć nagród było sporo. Przejąć tym się nie przejęły, bo to nie pierwszy czy ostatni konkurs bez sukcesu. KM nawet zadowolona była, porażki też kształtują charakter a jedna nagroda wywołała by w domu kłótnie i wojny, kto ma z niej korzystać.

Minęło kilka miesięcy i przychodzi mała przesyłka zawierająca kredki Bambino i list:




Kredki wywołały więcej radości niż niejedna bardziej wartościowa nagroda!
Brawo Disney, brawo organizatorzy.
Taki mały gest, praktycznie niekosztowny wywołał uśmiech na dziecięcych buźkach.
A KM? KM notuje sobie, że Kiora = OK.

Dzięki temu, KM postara się zawsze zwracać uwagę na konkursy tej agecnji i innych namawiać do zabawy.

Da się mile uczestników konkursów zaskoczyć? Da!
I tak trzymać!

Wasza KM ;)







1 komentarz:

  1. Też zostałam mile zaskoczona tymi kredkami, tylko nie wiedziałam za jaki to konkurs, bo po wakacyjnym wzięliśmy jeszcze udział w świątecznym. Ale przyznaję miły gest.

    OdpowiedzUsuń